قانون شکن

قانون شکن

اشعار محتشم فتحی آذر
قانون شکن

قانون شکن

اشعار محتشم فتحی آذر

ایستگاه

زندگی بعد از تو تکرار شبی درد آور است

فکر کردم می روی عشق از سر من می پرد 

 با من اینجا حسرت و دیوانگی هم بستر است

بی تو اما بازهم چشمانم از حسرت تر است 

رفتی و خاکستر سرد آتشم زد ؛ سوختم

عشق بعد از سال ها انکار هم ویرانگر است

گفته بودم بعد از این دیگر نمی بینم تو را

شهر ما از آنچه می ‍‍پنداشتم کوچکتر است

رد شدم از چشم های تو زمان هم ایستاد

ایستگاه نامرادی ایستگاه آخر است

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Y پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام
شعراتون واقعا خیلی قشنگه
من صفحه ی سایت شعر نو که بودید رو خوندم و عضو کانال تلگرامتونم هستم
خوشحالم که شعر می نویسید هنوز
امیدوارم موفق باشید همیشه
همیشه‌ دنباله شعراتونو میگیرم و میخونمشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد